Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, April 15, 2010

bye rakan2....


so2x..mmg x ley blah..mke taman tp hati..sdey dowh..
akhirnya aku dh abis pn kolej ak tue..tnggl nk tnggu pngglan u jew..tue pn kalo dpt la..kalo x..nth la..sdey dowh semalam..perhaps that is the last time dat i will see my them..kalo jmpe pn jz kebtlan jew..kecuali kalo ak satu u ngn diowng..tue pn x tentu lg..SANGAT2 SEDIH..aku malam nk berpisah tue x ley nk tdo..nk bce kimia pn x masuk2..nak nangis tp x ley nk kluar air mata..pejam mata nmpk diowng sume..memori..sume nde yg ktwng uat..sume bnde..insyaallah aku x kn lpe kt diowng sume..kpd kwn2 ku..kowng jgn lpe aku...smpai beble..kalo lpe ak pn ingt la kngan kte sume..sob2x..aku seyes kalo bley x nk berpisah ngn kowng..tp life must go on..aku....x tau la~~~korng la antara memori yg terindah yg berlaku kt dlm hidup ak..mengenali kowng adalah satu rahmat bagi aku....

"kawan datang dan pergi dalam hidupku tp kwn seperti kamu akan sentiasa diingati SELALU"

No comments: